Ce îşi mai doresc liderii de sindicat: puşcărie la Reşiţa şi aeroport funcţional la Caransebeş

De: 
VICTOR NAFIRU
8 aprilie 2015 - 15.30

Mircea Cherteș, Marian Apostol și Nicolae Drăgan, de la stânga la dreaptaDupă ce au asistat neputincioși la închiderea și demolarea uzinelor și la trimiterea în șomaj a zeci de mii de salariați, liderii de sindicat, care simt că rămân fără obiectul muncii, se arată dispuși să pună umărul la crearea de noi locuri de muncă. Deși soluțiile propuse de ei nu par să aibă sorți de izbândă, Nicolae Drăgan, Marian Apostol și colegii lor sunt optimiști.

Primul obiectiv, aeroportul din Caransebeș. În conferința de presă de ieri, Nicolae Drăgan, președintele filialei județene a BNS, afirma că are informații despre un posibil parteneriat între primăriile Reșița, Caransebeș, Asociația Pro Hercules și Consiliul Județean Caraș-Severin, pentru accesarea fondurilor în vederea reabilitării aeroportului. Din datele prezentate, 120 de hectare de teren au fost concesionate unei persoane private, iar pe ele pasc oile. Ceea ce nu a spus Drăgan e că de pe acele 120 de hectare cineva încasează sume frumoase, cu titlu de subvenții pentru întreținerea pășunilor. Aeroport Caransebeș

Superoptimist, liderul BNS este convins că aeroportul poate crea pe orizontală 2.500 de locuri de muncă și alte 150 în interiorul bazei. Mai mult, se încearcă și se negociază intrarea în parteneriat cu investitorii ce ar intenționa să concesioneze aeroportul de la concesionarul actual. „Investitorii de care vorbim sunt gata să bage 32 de milioane de euro în aeroport și promit ca în fiecare zi la Caransebeș să aterizeze câte un avion charter cu turiști din toată Europa“, a ținut să precizeze Drăgan. Păi, la un astfel de scenariu demn de orice stațiune din Austria și Germania, la Caransebeș și în zonă, inclusiv Reșița, Văliug, Semenic și Poiana Mărului nimeni nu trebuie să-și facă griji pentru ziua de mâine.

Axinte Onrejan, alături de Ionesie Ghiorghioni

Reabilitarea aeroportului din Caransebeș nu este atât de simplu de realizat, din pricina multor necunoscute referitoare la identitatea proprietarului. Iată ce a spus în acest sens Nicolae Drăgan: „Aeroportul a fost privatizat de Argirom, al șaselea mare debitor la bugetele statului, iar în 2007, la cererea expresă a Consiliului județean, Argirom a vândut 74,2% dintre acțiuni firmei Excav Prod (societate administrată de Axinte Obrejan, zis „Arabela, un apropiat al vicepreședintelui CJ, Ionesie Ghiorghioni, n.r.), iar restul acțiunilor aparțin CJ. Între timp, Excav Prod a intrat în insolvență și în faliment, iar la masa credală, în ianuarie 2015, s-a prezentat SC Aximar SRL Caransebeș, administrată tot de Axinte Obrejan“.
Fosta unitate militară
Obiectivul următor se referă la construirea unei pușcării la Reșița, plecând de la constatarea că în țară mai există doar nouă județe în care nu se găsesc penitenciare. Cu prilejul vizitei sale la Reșița, din această primăvară, ministrul Justiției, Robert Cazanciuc, mărturisea că vor fi construite două penitenciare noi, iar în alte două imobile vor fi amenajate astfel de centre de detenție, fără să confirme informațiile legate de Reșița.

Dacă acest lucru se va materializa, pușcăria va funcționa în imobilul fostei unități militare de rachete. Între avantajele enumerate de Marian Apostol și Mircea Cherteș, de la Sindicatul polițiștilor: crearea a unui număr de 500 de locuri de muncă și economie la carburanții folosiți de dubele care transportă deținuții la Popa Șapcă, la Timișoara.

Pentru realizarea acestor deziderate, sindicaliștii lasă să se înțeleagă că e nevoie de un lobby puternic pe care să-l facă parlamentarii noștri la București, pe lângă Guvernul României care, de la o zi la alta, uită că și Reșița există pe hartă.

Comentarii

au asistat neputinciosi la demolarea uzinelor

iata acum, dupa atitia si atitia ani, adevarul gol golut.dar, adevarul iese la iveala chiar si mai tirziu, dar nu mai foloseste la nimic.un asa zis lider sindical, dragan, probabil un informator securist, in 1994, cind aparea pe plaiurile resitene, un prim ministru, era pus pe harta, cu alti lideri sindicali, au detrunat profesionist sensul manifestatiei de atunci si iata rezultatul.demolarea industriei resitene.un asa zis lider sindical, care este in conducerea casei de asigurari de sanatate, de unde ia o gramada de bani, un individ ce nu are ce cauta pe acolo, unde este nu are studiile necesare pt treburile astea.un individ guraliv, nu are nici un sindicat, versus organizatie sindicala in spate, nu reprezinta pe nimeni si nimic.zero barat.dar, asta nu e culmea culmilor, ci faptul ca au asistat neputinciosi la demolarea industriei resitene, a UCMR-ului si IMR-ului, s.a, nu e chiar adevarat, ca doar au asistat, ci chiar au pus umarul la aceasta distrugere controlata a acesteia.intr-un cuvint, demagogie.

Opţiuni de afişare a comentariilor

Alege modalitatea preferată de afişare a comentariilor şi apasă "Salvare opţiuni" pentru a activa modificările propuse.
Copyright © 2010-2015, Argument, ISSN 2457–1067. Toate drepturile rezervate. | Citeste Termenii si conditiile. | Realizat si intretinut de LIDER DESIGN.
Powered by Morgan&Men SEO Consulting - Widget