Menu

Articol

„Eu nu sunt nici șofer, nici femeie de serviciu și nici director“,

Autobuz Ro A Tir

Despre condițiile de călătorie, mai ales pe timp de vară, oferite de autobuzele operatorului de transport urban Ro A Tir, s-a tot scris. Lipsa aerului condiționat, numărul mic de uși de acces și spațiul îngust dintre scaune sunt doar câteva dintre neajunsurile întâlnite la aceste autobuze second-hand, vechi de când lumea.

Ne-am fi așteptat ca lucrurile să se schimbe, să intre în normalitate, mai cu seamă că primarul Reșiței, Ioan Popa, a lăsat să se înțeleagă în mai multe rânduri că primăria intenționează să renunțe la serviciile Ro A Tir, pentru că își va înființa propriul Serviciu de transport și va achiziționa și autobuze noi, în cazul în care operatorul de transport nu își schimbă atitudinea față de călători.

Cu toate acestea, problemele mai vechi ale Ro A Tir rămân pe mai departe nerezolvate. Spre exemplu, dumninică, 11 decembrie, la primele ore ale  dimineții, în jurul orei 8,45, autobuzul din imagine a ieșit din garaj așa cum, ptrobabil, intrase la ultima  cursă de sâmbătă seară: cu bilete aruncate pe jos și cu podeaua nu doar nespălată, ci și nemăturată. L-am întrebat pe controlor dacă era normal să fie așa. Tânărul a ridicat umerii și mi-a răspuns cum s-a priceput mai bine: „Eu nu sunt nici șofer, nici femeie de serviciu și nici director“, apoi și-a continuat să întrebe în stânga și în dreapta dacă se mai urcase cineva...pentru bilete! 

Am coborât în stația de la Bluming, sau Universalul Vechi, cum s-o numi ea, cu o nedumerire: care dintre cei trei nominalizați de controlorul de bilete avea obligația să scoată autobuzul curat din garaj?

Powered by Jasper Roberts - Blog